Subject: Advokaadibüroo WIDEN teabenõue ja selgitustaotlus
From: "Oliver Grauberg | WIDEN" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Margus Reiland | WIDEN" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 14:26:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium!

Esitan kolleeg Margus Reilandi palvel advokaadibüroo WIDEN OÜ teabenõude
ja selgitustaotluse Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile.
Allkirjastatud dokument on lisatud manusena.

Lugupidamisega

_____________________________

Oliver Grauberg

WIDEN

Tel: +372 5804 6810
Senior Associate | vandeadvokaat

[email-masked]

Rävala pst 4, Tallinn 10145, Estonia |  <http://www.widen.legal/>
www.widen.legal | +372 640 0250

WIDEN is the new Baltic joint name and trademark of former Estonian law
firm LEXTAL, Latvian law firm RER LEXTAL and Lithuanian law firm ILAW
LEXTAL.

This email may contain PRIVILEGED and / or CONFIDENTIAL information and is
intended only for the individual named. If you are not the named
addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this email.
Please notify the sender immediately if you have received this email by
mistake and delete this email from your system. For information on how we
process your personal data, please review our
<https://widen.legal/privacy-policy/> Privacy Policy.