Subject: Ürituse kooskõlastus
From: "Extreme" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 20:23:09 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Oleme taaskord korraldamas üritust Tartu Kammivabriku Tehasehoones (Teguri 
28a). Seekord toimub üritus 06.09.2024 ja soovime selle kooskõlastada 
päästeametiga. Eeldatav külastajate arv koos töölistega on 1000 inimest. 
Maja plaan koos inventariga on manuses kaasas. Turvateenust pakub Viking 
Security.

Edukat päeva jätku! / All the best!
Martin
Extreme OÜ

Kuupäeval teisipäev, 23. jaanuar 2024 at 15:24, kirjutas Extreme 
<[email-masked]>:

Tere

Oleme taaskord korraldamas üritust Tartu Kammivabriku Tehasehoones (Teguri 
28a). Seekord toimub üritus kahel õhtul, ehk 23.02.2024 ning 24.02.2024 ja 
soovime selle kooskõlastada päästeametiga. Eeldatav külastajate arv koos 
töölistega on 1300 inimest 23.02.2024 ja 1100 inimest 24.02.2024. Maja plaan 
koos inventariga on manuses kaasas. Turvateenust pakub Viking Security.

Edukat päeva jätku! / All the best!

Martin Laansalu

OOB Entertainment OÜ