Subject: Ed: EKüsimused sääskede ja puukide levitatavate haiguste kohta
From: üldmeil - TAI <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 15:07:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Teile küsimused.

Heade soovidega

Kaili Taalmann

bürooassistent
Tugikeskus

tel 53654945

[email-masked]

Tervise <http://www.tai.ee/>  Arengu Instituut

Jälgi meid ka Facebookis <https://www.facebook.com/TerviseArenguInstituut>

  _____

Saatja: Silvia Sool <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 6. juuli 2026 13:41
Adressaat: Valdo Jahilo - TAI <[email-masked]>; üldmeil - TAI 
<[email-masked]>
Teema: EKüsimused sääskede ja puukide levitatavate haiguste kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan Maalehte artiklit sääskede ja puukide teemal. Saadan mõned 
küsimused, millele vastuseid palun:

*

	Milliseid on tänavu levinumad haigused, mida sääsed, kihulased ja puugid 
tänavu kannavad?
*

	Kas on ka mõni päris uus haigus, mida varem pole olnud?
*

	On teada ka raskemaid juhtumeid, mis tänavu putuka hammustuse tagajärjel on 
olnud? Kas ja kui palju on neid registreeritud?

Olen tänulik, kui leiate aega mulle veel tänase päeva jooksul vastata!

Heade soovidega

Silvia Sool

veebitoimetaja

Maaleht

mob: 59149981