Subject: Oja tn 5 kliendi elektripaigaldise projekteerimine Roiu alevikus Kastre vallas Tartumaal
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 15:49:44 +0200

Tere

Saadan kooskõlastamiseks projekti. NB! Kooskõlastust taotleme ainult
keskpinge maakaablile, mis saab alguse LC2726 raames projekteeritud
alajaamast (joonisel punasega). Muule osale, mis jääb riigitee
kaitsevööndisse on juba väljastatud kooskõlastus nr 7.1-2/24/17890-2.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.