Subject: IP9116-E1 kooskõlastamine
From: "Maaten, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 09:29:29 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti IP9116-E1 Kilingi-Nõmme – Asuja fiidri
rekonstrueerimine I etapp (1-54) Kilingi-Nõmme linn, Marana ja Lodja külad
Saarde vald Pärnu maakond.

Rekonstrueeritav 15 kV õhuliin ristub 6 Valga-Uulu teega km 95,99.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.