Subject: FW: Riigitee 1 Tallinna-Narva tee km 138-139 liiklusohtliku koha likvideerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Aug 2026 09:43:44 +0300

Teie 14.08.2026 nr 8-1/26-083/14307-1

Meie 24.08.2026 nr EC.1-5.1/1205-1

Tere

Informeerime teid, et Riigitee 1 Tallinna-Narva tee km 138-139 
liiklusohtliku koha likvideerimise projekteerimisalas ei paikne Teliale 
kuuluvaid sideehitisi.

Lugupidamisega

Laidy Põldmaa

Document Manager | Finantsjuhtimine ja analüütika

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 14, 2026 11:09 AM
To: Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Telia dokumendihaldus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 1 Tallinna-Narva tee km 138-139 liiklusohtliku koha 
likvideerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 1 Tallinna-Narva tee km 138-139 liiklusohtliku koha 
likvideerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 14.08.2026

Registreerimise number: 8-1/26-083/14307-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .