Subject: Kinnisvaratehingute andmete hõive, 2025
From: "Adminandmed - STAT" <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 11:29:06 +0300

Tere!

Palume, et edastaksite Statistikaametile andmed kinnisvaratehingute kohta 
järgmises koosseisus:

Tabeli nimi: KINNISTU_OMANIK_VAHETUS_YYYY (YYYY – aasta, mille kohta andmed 
edastatakse)

(näiteks KINNISTU_OMANIK_VAHETUS_2023)

Väljavõtte tingimused: Esitatakse omanikku vahetanud kinnistute andmed, kus 
vähemalt üheks osapooleks on juriidiline või
avalik-õiguslik juriidiline isik. Andmed edastatakse kinnistusraamatust 
nende kinnistute kohta, mille kinnistu uue registrikande
tegemise kuupäev jääb vahemikku 1.01-31.12 väljavõtte aastal.

Tähtaeg: Andmed esitatakse eelmise kalendriaasta kohta hiljemalt 15. maiks

Jrk nr

Välja kood

Formaat

Kirjeldus

Klassifikaator/ loend

1.

KINNISTU_NR

Number

Kinnistu number

2.

KINNISTU_LIIK

Text

Kinnistu liik

Fiktiivne;

Hoonestusõigus;

Kinnisasi;

Korterihoonestusõigus;

Korteriomand

3.

KATASTRITUNNUS

Text

Kinnistu katastritunnus

4.

ASUKOHT

Text

Kinnistu asukoha aadress

5.

KANDE_NR

Number

Kinnistuga tehtud tehingu kande number

6.

ALGUSKPV

yyyy-mm-dd

Kinnistu uue registrikande tegemise kuupäev

7.

LOPPKPV

yyyy-mm-dd

Kinnistu registrikande lõppkuupäev

8.

ARK

Text

Kinnistu omaniku registri- või isikukood

9.

OMANIKU_NIMI

Text

Kinnistu omaniku nimi

10.

OMANIKU_TYYP

Text

Kinnistu omaniku tüüp

Juriidiline isik;

Avalik-õiguslik juriidiline isik;

Füüsiline isik

11.

OMANDIOSA_NR

Number

Kinnistu omandiosa number

12.

OMANDIOSA_SUURUS

Text

Kinnistu omandiosa suurus

13.

OMANDIVORM

Text

Kinnistu omandivorm

Ainuomand,

Kaasomand;

Ühisomand

14.

AASTA

yyyy

Aasta, mille kohta andmed edastatakse

Andmed palume edastada aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  krüpteeritult Statistikaameti asutusepõhisele 
sertifikaadile (registrikood 70000332) csv-failina (komakoha eraldaja koma, 
veergude eraldaja semikoolon, tuhandete eraldajat ei kasutata) UTF-8 
kodeeringus.

Heade soovidega

Taivo Gross

koordinaator

andmekogude ja eraandmete esitamise teenustiim

Statistikaamet

www.stat.ee <https://www.stat.ee/>

56941704

 <https://www.facebook.com/Statistikaamet> 
<https://www.instagram.com/eesti_statistika> 
<https://www.linkedin.com/company/statistikaamet-statistics-estonia/> 
<https://x.com/eestistatistika> 
<https://www.youtube.com/user/Statistikaamet>

Käesolev e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet. Kui te ei ole selle 
kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage e-kiri 
arvutist.