Subject: Teade Pringi küla, Jaani-VI maaüksuse detailplaneeringu osaliselt kehtetuks tunnistamise kohta
From: "Maarja Pilman" <[email-masked]>
To: "Maarja Pilman" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 16:06:26 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud kaasatud isik

Teatame Teile, et Viimsi Vallavolikogu võttis 28.05.2026 vastu otsuse nr
18 „Viimsi Vallavolikogu 11.06.2002 otsusega nr 138 „Detailplaneeringu
kehtestamine: maaüksus Jaani VI“ kehtestatud detailplaneeringu osaliselt
kehtetuks tunnistamine elamumaa kruntide täisehitusprotsendi, ehitusaluse
pinna, lubatud ehitusala ja krundi planeeritud sihtotstarvete osas“. (Vt
teade ja otsus kirja manuses.)

Heade soovidega

Maarja Pilman
planeeringuandmete spetsialist
planeeringute osakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8851

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee