Subject: Inimpäritolu materjali määruse ülevõtmine
From: "Jelizaveta Ter-Minasjan - SOM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Virge Pall" <[email-masked]>, "Eesti Transfusioonmeditsiini Selts" <[email-masked]>, "Ave Lellep" <[email-masked]>, "Pille Muliin" <[email-masked]>, "Raili Randoja" <[email-masked]>, "Galina Blinova" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "LTKH Lapsesoov" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 16:09:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Seoses Euroopa Liidu
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/HTML/?uri=OJ:L_202401938>
Inimpäritolu materjali määruse ülevõtmisega (nn SoHO määrus) ja meie
õigusruumi ettevalmistamisega on kavas moodustada töörühm, kuhu on oodatud
osalema vastava valdkonna eksperdid ja huvirühmade esindajad.

Töörühma eesmärgiks on arutada ja ette valmistada lahendusi EL määruse
sujuvaks ülevõtmiseks ja anda sisendit seaduste eelnõu koostamiseks.

Palun huvilistel anda oma osalemissoovist märku hiljemalt 09.10.2025
e-posti aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Pärast huviliste nimekirja
kinnitamist saadan täpsema info töörühma töökorralduse ja esimese
kohtumise aja kohta.

Ette tänades ja koostööle lootes

Jelizaveta Ter-Minasjan
nõunik
[email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee