Subject: Põnev projekt noorte tuleviku kindlustamiseks
From: Lõuend Tulevikku <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 13:04:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, lugupeetud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi esindaja. 
Oleksime väga tänulikud, kui teil oleks võimalik antud pakkumine Erkki 
Keldole edastada.

Oleme Eesti ÜRO Ühingu läbiviidava Maailmakodanike Akadeemia I lennu liikmed 
ja kutsume Erkki Keldot osalema meie projektis „Lõuend Tulevikku“.

Projekti mõte on lihtne: tahame küsida inimestelt, kes mängivad ühiskonnas 
olulist rolli, millist tulevikku nad näevad ja soovivad. Mitte pika kõne, 
debati või intervjuu vormis, vaid palju vahetumalt - läbi ühe lõuendi, et ka 
poliitikakaugetele inimestele jõuaks silme ette meie ühiskonna kujundajate 
visioon tulevikust.

Meile tundub, et avalikus ruumis räägitakse väga palju sellest, mis toimub 
praegu, aga palju vähem sellest, kuhu me tegelikult liikuda tahame. Just 
seda suuremat pilti tahamegi selle projektiga nähtavaks teha.

Osalus näeks välja nii: saadame Teile tühja lõuendi ja vajalikud 
kunstivahendid. Palume Teil kujutada sellele oma nägemus tulevikust, nii 
ausalt, sümboolselt, lihtsalt või julgelt, nagu õigeks peate. See ei pea 
olema „ilus maal“ klassikalises mõttes. Oluline on mõte selle taga: millist 
Eestit, maailma või elu Te tulevikus näha tahaksite, kasvõi must laik 
lõuendil, kui see kirjeldab just teie nägemust meie tuleviku elust.

Kui teos on valmis, jõuab see koos teiste teostega näitusele „Lõuend 
Tulevikku“. Teose juurde sooviksime panna ka maali lühikirjelduse. Projekti 
kajastame sotsiaalmeedias ja laiemas meedias, et see jõuaks eriti noorteni, 
kelle tulevikust me tegelikult räägime.

Pärast näitust soovime panna tööd avalikule oksjonile ning annetada saadud 
tulu just nendele, kelle tulevik on kõige ebakindlam ehk turva- ja 
lastekodude laste toetuseks.

Kutsume Teid osalema, sest Teie mõtted ja vaade tulevikule oleksid selle 
projekti jaoks väga väärtuslikud. Meie jaoks oleks suur asi, kui leiaksite 
võimaluse oma tulevikuvisioon lõuendile panna ja seda avalikkusega jagada.

Kas oleksite valmis projektis kaasa lööma?

Lugupidamisega,

Mirell Karing

Projekti „Lõuend Tulevikku“ korraldusmeeskonna liige

+372 5854 6226

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]