Subject: Selgitustaotlus
From: "Inge Talts" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 16:10:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Palun
selgitust kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 22 lg 1 p.  81 kohta.
Seaduse selles punktis öeldakse, et volikogu aínupädevusse kuulub
kohaliku omavalitsuse üksuse finantsjuhtimise seaduse tähenduses sõltuvale
üksusele laenude andmine ja nende võetavate kohustuste tagamine ning
piirmäära kehtestamine rahavoogude juhtimiseks antavale laenule.
Küsimus: kas valla enamusosalusega osaühing on kohaliku omavalitsuse
üksuse finantsjuhtimise seaduse (ja KOKS § 22 lg 1 p.  81) tähenduses
sõltuv  üksus või ei ole. 
Küsimus tekkis seoses Sadama Üürimaja OÜ (51% Hiiumaa valla ja 49% Hiiu
Invest omanduses) poolt võetud laenude ja seatud hüpeteekidega. Kas need
vajavad Hiiumaa vallavolikogu heaksiitu?

Vastuse palun saata aadressil: [email-masked]

Lugupidamisega
Inge Talts, Hiiumaa vallavolikogu revisjonikomisjoni liige
5269912