Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 83784202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 13:50:35 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 83784202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8371577&turva=212f4d48b7d59d8402752bd98cf5fed5> 
&teade=8371577&turva=212f4d48b7d59d8402752bd98cf5fed5

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 83784202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8371577&turva=212f4d48b7d59d8402752bd98cf5fed5> 
&teade=8371577&turva=212f4d48b7d59d8402752bd98cf5fed5

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8371577&turva=212f4d48b7d59d8402752bd98cf5fed5> 
&teade=8371577&turva=212f4d48b7d59d8402752bd98cf5fed5

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court