Subject: RE: Hankelepingu allkirjastamise meeldetuletus
From: "Telia hange" <[email-masked]>
To: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>, "info - RIT" <[email-masked]>
Cc: "greenit_info" <[email-masked]>, "Lennart Leht" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 18:45:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud hankija

HP on 14.05.2026 ametlikult kinnitanud, et algselt pakutud HP EliteBook 8 
G1i Lunar Lake 32GB konfiguratsioon (tootekood B0KF2AV) ei ole kahjuks enam 
tarnitav.

Palume Teie nõusolekut sõlmida hankeleping nr 5-3/26-0099-1 
konfiguratsioonis: HP EliteBook 6 G1ah (tootekood BP4T9AV, AMD Ryzen 5 PRO 
215, 16GB DDR5-5600 SODIMM emaplaadiga, mis on uuendatav kuni 48GB-ni).

Konfiguratsioon vastab 307233 minikonkursi Lisa 1 minimaalsetele 
tehnilistele nõuetele ning on HP poolt pakutav ja tootja hinnangul sobiv 
asendusseade.

HP poolt kinnitatud tarnetähtaeg sellel konfiguratsioonile on 4 -6 nädalat.

Telia Eesti AS soovib täita võidetud minikonkursi #307233 raames sõlmitavast 
hankelepingust tulenevad kohustused, kuid pärast pakkumuse esitamist 
(19.03.2026) on tekkinud pakkujast sõltumatu, ettenägematu asjaolu, mis on 
muutnud algselt pakutud konfiguratsiooni tarnimise võimatuks. Teeme 
ettepaneku leping sõlmida ja täita manusena lisatud konfiguratsioonis.

Kui hankija ei pea võimalikuks lepingu sõlmimist käesolevas kirjas pakutud 
konfiguratsioonis, oleme sunnitud pakkumuse tagasi võtma ning hankelepingu 
sõlmimisest loobuma. Pakume hankijale võimalust tellida samas koguses (1200 
tk) seadmed e-kataloogi lepingu "Raamleping_O2_K1_ GreenIT” raames. 
Kinnitame, et kataloogis pakutavad Klass 1 seadmed on pakkujal laos olemas 
ning tarnitavad 16gb versioonis  paari tööpäeva jooksul. Juhul kui vajadus 
on 4g mooduli järele, siis moodulite tarne võtab 4 nädalat.

Lugupidamisega

Liis Saharov

Riigihanke spetsialist | Lepinguhalduse grupp

+372 566 39949

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033

www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, May 8, 2026 3:49 PM
To: Telia hange <[email-masked]>; greenit_info <[email-masked]>; Lennart 
Leht <[email-masked]>
Subject: Hankelepingu allkirjastamise meeldetuletus

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Hankelepingu allkirjastamise meeldetuletus

Registreerimise kuupäev: 08.05.2026

Registreerimise number: 5-3/26-0099-2.

Riigi Info- ja Kommunikatsioonitehnoloogia Keskus
Lõõtsa 8a
11415 Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rit.ee> http://www.rit.ee
Registrikood 77001613

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .