Subject: Liivi lahe REP arvamuse andmine
From: "Tiina Ruul" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Andres Ruul" <[email-masked]>, "Martin Ruul" <[email-masked]>, "Triinu Ruul" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 11:34:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Arvamus puudutava osapoolena Mardi Metsatalu OÜ  Ingliste 21302:001:0089 
kinnistut läbiva trassi kohta.
Me ei ole nõus, et trass läbib meie kinnistut, kus tuleb suurem osa  metsa 
maha võtta. Kinnistu on  niigi kitsas 120 meetrit ja paralleelset Urissaare- 
Laiksaare teega asetsedes  jääb trassi läbides alles väga kitsas metsariba 
tormi hellaks.
Ettepanek:
 Lääne pool kõrvalkinnistul 21302:001:0084 (Künnapa/Künnimetsa) asetseb 
heinamaa, mis on paralleelselt meie kinnistuga, kus ei tuleks metsa raadata 
ja loodusele sünniks vähem kahju. Trassi on vaja  nihutada 75-100 meetrit 
lääne poole

Tiina Ruul
OÜ Mardi Metsatalu juhataja
tel. 53470723