Subject: COVID-19 2023-2024a olukorra hinnang
From: "Olga Sadikova" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 14:35:44 +0300

Tere!

Saadan 2023/2024 a COVID-19 olukorra hinnangu.

Lugupidamisega

Olga Sadikova

Peaspetsialist

Nakkushaiguste epidemioloogia osakond

Gripikeskus

+372 7943549

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.