Subject: Teabenõue EL Nõukogu seisukoha eelnõust tubaka tarbimise leviku vähendamise raamkonventsiooni osas [Sorainen-LEGAL.FID2084807]
From: Liisa Kähr | Sorainen <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Aive Telling - SOM" <[email-masked]>, "Anniki Lai - SOM" <[email-masked]>
Cc: Allar Jõks | Sorainen <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 18:11:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Advokaadibüroo Sorainen esitab kliendi nimel käesoleva teabenõude.

Lugupidamisega

Liisa Kähr

Advokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 55 689 093 | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.