Subject: RE: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]
From: "Karin Tartu | Ellex" <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 07:04:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksin sarnaselt varasemaga tellida kinnistusraamatust ajakohaseid
Exceli tabeli vormis väljavõtteid järgmistele ühingutele kuuluvatest
kinnisasjadest, sh kõigist registriosadest ja kõigist jagudest (sh
hoonestusõiguste andmed ja kinnisasja kasuks seatud õigused mis sisalduvad
I jaos):

*	KC Solar1 OÜ (16742117)
*	KC Solar3 OÜ (16516817)
*	KC Solar5 OÜ (16793793)

Tellijaks ja maksjaks on Ellex Raidla Advokaadibüroo. Jääme ootama
hinnapakkumist.

Tervitades

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: info - RIK <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 14, 2026 4:16 PM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]>
Subject: Vs: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tere

Edastan päringu koostaja vabandused ning annan teada, et nimetatud
päringud ei kajastu maikuu arvel.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve
Spetsialist
Klienditoe tiim
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
     www.rik.ee <https://www.rik.ee/>

  _____

Saatja: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: pühapäev, 10. mai 2026 15:20
Adressaat: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan andmete eest.

Väljavõtetest on puudu registriosade esimestes jagudes sisalduvad
hoonestusõiguste põhisisu kanded. Võtsin nende saamiseks ise registrist
uuesti kõigi tellitud registriosade I jagude andmed. Kuna oleme nende
registriosade andmete eest juba tasunud, siis palun mitte arveldada meile
minu poolt täna 10.05.2026 kuni kl 15:15 võetud registriosade (kokku 47
registriosa – I jao andmed) tasu.

Lugupidamisega

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 8, 2026 3:05 PM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tere

Saadan tellitud andmed.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve
Spetsialist
Klienditoe tiim
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
     www.rik.ee <https://www.rik.ee/>

  _____

Saatja: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 8. mai 2026 14:14
Adressaat: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan.

Maksekorraldus manuses.

Tervitades

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 8, 2026 1:33 PM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tere

Saadan arve.

Peale arve tasumist saatke palun maksekorraldus, seejärel saadan andmed.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve
Spetsialist
Klienditoe tiim
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
     www.rik.ee <https://www.rik.ee/>

  _____

Saatja: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 08. mai 2026 13:09
Adressaat: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tere

Arve saadetakse tunni jooksul. Andmete saatmine sõltub arve tasumisest,
kui see tasutakse enne tänast tööpäeva lõppu, siis saab ka andmed veel
täna saata.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve
Spetsialist
Klienditoe tiim
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
     www.rik.ee <https://www.rik.ee/>

  _____

Saatja: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 8. mai 2026 13:01
Adressaat: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin seoses päringuga täpsustada, et kui register täna arvet ja seejärel
andmeid saata ei jõua, siis soovin tellimusest loobuda ning oleme oma
tähtaegade tõttu sunnitud päringud tegema ise käsitsi.

Lugupidamisega

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 7, 2026 4:33 PM
To: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tere

Kinnitan hinnapakkumise.

Lugupidamisega

Karin Tartu

Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247 <tel:+372%205340%208247>

  _____

From: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 7, 2026 4:30:04 PM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tere

Saadan hinnapakkumise vastavalt esitatud päringule. Päringu vastuseks on
47 registriosa.

Hind terve registriosa andmete kohta:  47 x 6 =  282 eurot

Andmetöötlus: 1 tund  ja 15 minutit X 60 + KM = 91.50 eurot

HIND KOKKU:  373,50 eurot.

Andmete tellimiseks palun kinnitada hinnapakkumine.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve
Spetsialist
Klienditoe tiim
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
     www.rik.ee <https://www.rik.ee/>

  _____

Saatja: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 7. mai 2026 10:19
Adressaat: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas täna võiks hinnapakkumist ja andmeid oodata?

Lugupidamisega

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 4, 2026 12:30 PM
To: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tere

Päring on töös, hinnapakkumise saadame 5-7 tööpäeva jooksul päringu
esitamisest.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve
Spetsialist
Klienditoe tiim
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
     www.rik.ee <https://www.rik.ee/>

  _____

Saatja: Karin Tartu | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 4. mai 2026 12:11
Adressaat: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Uurin uuesti, kas oleks võimalik saada allpool kirjeldatud väljavõtteid
kinnistusraamatust.

Lugupidamisega

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: Karin Tartu | Ellex
Sent: Tuesday, April 28, 2026 8:28 PM
To: 'info - RIK' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tere

Vabandust – pean täpsustama allolevat e-kirja: toimunud muudatuste kohta
soovime võrdlust 01.04.2024 seis vs ajakohane seis.

Lugupidamisega

Karin Tartu
Senior Associate | Ellex Raidla
+372 5340 8247

From: Karin Tartu | Ellex
Sent: Tuesday, April 28, 2026 8:25 PM
To: info - RIK < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kinnistusregistri masspäring [Ellex-TLN.FID102918]

Tere

Soovin tellida kinnistusraamatust Exceli tabeli vormis väljavõtet (või
väljavõtteid) järgmistele ühingutele kuuluvatest kinnisasjadest, sh
kõigist registriosadest ja kõigist jagudest (sh kinnisasja kasuks seatud
õigused mis sisalduvad I jaos):

KC Solar OÜ (16361906)

KC Solar1 OÜ (16742117)

KC Solar2 OÜ (16474332)

KC Solar3 OÜ (16516817)

KC Solar4 OÜ (16728152)

KC Solar5 OÜ (16793793)

Ruusa Energia OÜ (14986720)

Lisaks eelnevale sooviksin tellida samamoodi masspäringuna andmed samadele
eelnimetatud ühingutele kuuluvate kinnistute koosseisus ja nende kõikides
jagudes olevates andmetes toimunud muudatuste kohta alates 01.04.2025 (sh
omanikukande muutumine – kinnistute võõrandmine/omandamine).

Tellijaks ja maksjaks on Ellex Raidla Advokaadibüroo. Jääme ootama
hinnapakkumist.

Palun lisaks andke teada kas meie poolt kohesel tellimuse kinnitamisel ja
arve tasumisel oleks võimalik tellitud andmed kätte saada hiljemalt
käesoleva nädala neljapäeva (30.04.2026) õhtuks. Juhul kui selleks ajaks
oleks võimalik saada näiteks ainult Exceli tabeli vormis andmete
väljavõte, siis ka see oleks suureks abiks.

Lugupidamisega

Karin Tartu

Senior Associate

+372 5340 8247

 <https://ellex.legal/expert/Karin-Tartu/?redirect-social=true> LinkedIn
<https://ellex.legal/expert/Karin-Tartu/> ellex.legal

  _____

  _____

 <https://ellex.legal/>

 <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/>
<https://www.instagram.com/ellexraidla>

Ahtri 4, Tallinn, Estonia

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiunas offices, authorised and regulated by each country‘s legislative
acts. The standard terms applicable to our services are available for the
specific office:  <https://ellex.legal/files/standardterms2026.pdf> Ellex
Raidla,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2026/01/standard-terms-of-ellex-le
gal-services_en-1.pdf> Ellex Valiunas, and the privacy policy is available
<https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its contents
are confidential. If you are not the intended recipient of this email,
please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiunas offices, authorised and regulated by each country‘s legislative
acts. The standard terms applicable to our services are available for the
specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2026.pdf> , Ellex Klavins
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/> ,
Ellex Valiunas
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2026/01/standard-terms-of-ellex-le
gal-services_en-1.pdf> , and the privacy policy is available here
<https://ellex.legal/privacy-policy/> . This email and its contents are
confidential. If you are not the intended recipient of this email, please
delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiunas offices, authorised and regulated by each country‘s legislative
acts. The standard terms applicable to our services are available for the
specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2026.pdf> , Ellex Klavins
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/> ,
Ellex Valiunas
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2026/01/standard-terms-of-ellex-le
gal-services_en-1.pdf> , and the privacy policy is available here
<https://ellex.legal/privacy-policy/> . This email and its contents are
confidential. If you are not the intended recipient of this email, please
delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiunas offices, authorised and regulated by each country‘s legislative
acts. The standard terms applicable to our services are available for the
specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2026.pdf> , Ellex Klavins
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/> ,
Ellex Valiunas
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2026/01/standard-terms-of-ellex-le
gal-services_en-1.pdf> , and the privacy policy is available here
<https://ellex.legal/privacy-policy/> . This email and its contents are
confidential. If you are not the intended recipient of this email, please
delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiunas offices, authorised and regulated by each country‘s legislative
acts. The standard terms applicable to our services are available for the
specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2026.pdf> , Ellex Klavins
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/> ,
Ellex Valiunas
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2026/01/standard-terms-of-ellex-le
gal-services_en-1.pdf> , and the privacy policy is available here
<https://ellex.legal/privacy-policy/> . This email and its contents are
confidential. If you are not the intended recipient of this email, please
delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiunas offices, authorised and regulated by each country‘s legislative
acts. The standard terms applicable to our services are available for the
specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2026.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2026/01/standard-terms-of-ellex-le
gal-services_en-1.pdf> Ellex Valiunas, and the privacy policy is available
<https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its contents
are confidential. If you are not the intended recipient of this email,
please delete it and notify the sender.