Subject: aruanne Kredex Krediidikindlustuselt
From: "Age Kallas" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Sigrit Kivvistik - RTK" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 10:00:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Kredex Krediidikindlustuse poolt 30.06.2026 seisuga kvartaalse
aruande.

Lugupidamisega,

Age Kallas

Finantsjuht-pearaamatupidaja

KredEx Krediidikindlustus AS
Sepise 7, 11415 Tallinn
MOB  +372 5301 1131

 <http://www.krediidikindlustus.ee/> www.krediidikindlustus.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine,
kopeerimine, levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud
ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite selle kirja
ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning kustutage
kiri oma süsteemidest.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use,
disclosure, copying, distribution or taking any other action in reliance
on the contents of this information is strictly prohibited
and may be unlawful. If you received this e-mail in error, please contact
the sender and delete the material from your systems.