Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-25-16400
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Apr 2026 13:12:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tartu Maakohus Tartu kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid (lisatud 
manusena):

*	09.04.2026 koostatud tähtaja andmine, dokumendi koostaja Berit Pool

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Berit Pool
Istungisekretär
Tartu Maakohus Tartu kohtumaja
+372 620 0100
Käesolev kiri on Tartu Maakohus Tartu kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.