Subject: Ed: küsimus Meditsiiniuudistelt- elutähtsa teenuse osutajad
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Apr 2026 12:18:39 +0300

Saatja: Kristiina Palk <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 21. aprill 2026 10:35
Adressaat: Kristi Sarap <[email-masked]>
Teema: küsimus Meditsiiniuudistelt- elutähtsa teenuse osutajad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Kristi!

Küsimus elutähtsate teenuste kohta:
https://www.ravimiamet.ee/uudised/maarati-esimesed-ravimitega-varustamise-
elutahtsa-teenuse-osutajad

All on minu küsimused:

1.  Milliste konkreetsete kriteeriumide alusel valiti esimesed elutähtsa
teenuse osutajatest apteegid?

2. Kuidas tagatakse, et ETO apteekide valik katab Eesti piirkonnad
võrdselt? Kuidas seda korraldatakse?
3. Milline saab olema edasiste ETO apteekide määramise protsess aastatel
2026–2028? Kas soovijad peavad ise kandideerima või kuidas see käib?

Palun vastake 28.04-ks.

Tänades Kristiina

Tervitades

Kristiina Palk

Meditsiiniuudised mu.ee

Ajakirjanik-toimetaja

+372 5855 2330