Subject: FW: Sutlema tee 6 elektriliitumine Hageri alevikus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jan 2024 12:50:08 +0200

Palun registreerida minule täitmiseks.

Deltas varasemat viita pole.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Saamel Lembit <[email-masked]>
Sent: Friday, January 26, 2024 12:39 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Sutlema tee 6 elektriliitumine Hageri alevikus

Tere

Saadan joonise ja muud dokumendid kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 55 625 865

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee/>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 19, 2024 2:35 PM
To: Saamel Lembit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Sutlema tee 6 elektriliitumine Hageri alevikus

Tere

Kirjutan telefonivestluse jätkuks, et asendiliselt nõustume maakaabelliini
mastist (masti küljest, mis jääb sõiduteest eemale) liitumise lahenduse
osas.

Katete taastamise osas palume lähtuda „Riigitee nr 11240 Tõdva – Hageri km
9,5-14,8 Aespa-Hageri lõigu rekonstrueerimise põhiprojekt“ (Landverk OÜ).

Lisame, et garantii nõude osas saame anda täpsema hinnangu, kui oleme
projektiga tutvunud.

Palume projekt edastada, kas minu e-mailile või aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Saamel Lembit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 16, 2024 3:34 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sutlema tee 6 elektriliitumine Hageri alevikus

Tere

Projekteerin Sutlema tee 6 elektriliitumist ning selle krundi ees on
teostatud teekatte rekonstrueerimist. Kas maakaabelliini rajamine mastist,
mis on lisatud alla on üldse mõeldav (garantiid jms)?

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee