Subject: Teabenõue
From: Kerli Õismets <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 13:59:05 +0200

Lugupeetud Transpordiameti esindaja,

Soovin esitada teabenõude seoses Võiste tunneliga ning selle all asuva 
kergliiklustee staatusega.

Palun edastage järgmine teave:

1. Kas Võiste tunnelil on kehtiv kasutusluba?

2. Millal tunneli alune kergliiklustee vallale üle antud?

Palun edastada vastus minu e-postile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Kerli Õismets

Tahkuranna kooli direktor
+372 5328 5104

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.