Subject: FW: Lääne maakond Lääne-Nigula vald Kuijõe küla Pudustemetsa liitumine elektrivõrguga JT3294 nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 14:50:59 +0300

Tere

Edastan regimiseks

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Krillo, Tristan <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 30, 2026 2:12 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: JT3294 Pudustemetsa liitumine elektrivõrguga, Lääne-Nigula,
Kuijõe küla

Tere!

Olen siin Pudustemetsa projekteerimise algfaasis ning vaja enne
geodeetilise plaani tellimist selgeks teha, kas üldse oleks võimalik
kaablit antud viisil paigaldada.

Hetkese plaani järgi kaabel mõeldud paigaldada pikki Transpordiameti
kinnistut 16151 Risti-Kuijõe tee (68001:004:0014).  Minimaalselt hetkel
kaabel sõiduteest 2,5 m kaugusel.

Eks täpne kaugus selguks siis juba geodeetilisel alusplaanil.

Kas selline lahendus võib suurespildis sobilik olla? manuses pildid ka
kõnealusest teest (Google maps pildid).

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

põhja projekteerimispiirkond

Tristan Krillo

Projekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53025356

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.