Subject: Rakukeraamika Keskaja Päevadel
From: "Kadri Viirand" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Katrin Tuuksam" <[email-masked]>,Henri Jürlau <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 11:31:23 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Suhtlesin 1247 numbriga ja nad soovitasid saata kirja.

Korraldame Keskaja päevade raames laupäeval, 11. juulil vahemikus 17-19 ja
20-22 kaks Rakukeraamika töötuba Loewenschede torni ees, kus ca 1000
kraadisest ahjust tõstetakse keraamiline anum saepuru täis tünni ja
kaetakse kaanega ning lastakse siis seal suitsu sees mustritel ja värvidel
tekkida. Kõike seda tehakse kõiki ohutusnõudeid silmas pidades kogenud
keraamikute poolt, lihtsalt kahel korral võib sealt torni eest korraks
üles kerkida suur suitsusammas. Informeerin lihtsalt, et kui keegi murelik
linnakodanik suitsu näeb, siis seekord ei ole seal siiski tuld.

Olen valmis vastama lisaküsimustele. Lisan igaks juhuks ka oma isikliku
mobiilinumbri 5783 0353.

Link sündmusele:
<https://fienta.com/et/rakukeraamika-ohtu-keskaja-paevadel-rakupoletuse-to
otuba>
https://fienta.com/et/rakukeraamika-ohtu-keskaja-paevadel-rakupoletuse-too
tuba

Kõike head soovides

Kadri Viirand
Hopneri maja

+372 645 5321

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]