Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 14:37:26 +0300

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/03789 
aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Avinurme alevik, Tartu mnt 3a, 
Jõgeva maakond, Mustvee vald, Avinurme alevik, Tartu mnt 3a, Jõgeva maakond, 
Mustvee vald, Avinurme alevik, Tartu mnt 3a, Jõgeva maakond, Mustvee vald, 
Avinurme alevik, 21 Rakvere-Luige tee // Tartu mnt 3a // Kõveriku küla, 21 
Rakvere-Luige tee // 21 Rakvere-Luige tee L1 // Indo, Jõgeva maakond, 
Mustvee vald, Avinurme alevik, Tartu mnt 3a (9 m hinnapost, Automaattankla, 
Maapealne kütusemahuti, Tankla plats, Tuletõrje veemahuti) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Automaattankla ehitusloa kooskõlastamine uute 
ehitusprojektide järgi (eelmised projektid koostati 2019.a.). Tarmo Tamm 
tel. 5049221

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27834257>  (menetlus nr: 
162468), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.