Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 17:07:17 +0300

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/02224 aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Tatruse küla, 
Jürihansu (maja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Keskkonnaamet- kinnistul II kategooria 
kaitsealused liigid ja kivistised Maa- ja Ruumiamet- Kas nõustute 
teeservituudi seadmisega Umboja kinnistul Jürihansu kinnistu kasuks, tee 
rajamise alale jääb maaparandussüsteemi ala. Eesti Geoloogiateenistus- 
uuringu ala. Transpordiamet- sissesõidutee rajamine Umboja kinnistu kaudu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27881695>  (menetlus nr: 
538234), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.