Subject: EPIKoja tagasiside SHS muudatustele (erihoolekanne)
From: Kristi Kähär <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Kädi Koppe <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 13:33:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame EPIKoja arvamuse SHS eelnõule.

Lugupidamisega

Kristi Kähär

Toetuste- ja teenustealase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste
Koda

Policy officer of benefits and services | Estonian Chamber of People with
Disabilities

   [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 +372 5401 0462

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!