Subject: RE: Projektijuhi vahetus uuringus nimega "Lapse peresisese väärkohtlemise väljaselgitamine ja selle mõju hindamine lastekaitsetöös ja last puudutavas tsiviilkohtumenetluses“
From: "Merli Kaunissaar - SOM" <[email-masked]>
To: "Anu Suviste - AKI" <[email-masked]>, "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "Mari Puniste" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 15:25:15 +0300

Tere

Jah, Mari Puniste on on uuringu volitatud töötleja kontaktisik ja vastutav
uurija. Hetkel muud tingimused muutunud ei ole.
Tema kontaktandmed: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja
telf nr: 51986544.

Heade soovidega

Merli Kaunissaar
nõunik
Sotsiaalministeerium

From: Anu Suviste - AKI <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 3, 2025 4:29 PM
To: Merli Kaunissaar - SOM <[email-masked]>; info - AKI
<[email-masked]>
Cc: Mari Puniste <[email-masked]>
Subject: RE: Projektijuhi vahetus uuringus nimega "Lapse peresisese
väärkohtlemise väljaselgitamine ja selle mõju hindamine lastekaitsetöös ja
last puudutavas tsiviilkohtumenetluses“

Tere!

Kooskõlastatud uuringus oli Sabina Trankmann uuringu volitatud töötleja
(TÜ) kontaktisikuks ja vastutavaks uurijaks. Palun täpsustage, kas Mari
Puniste on uuringu volitatud töötleja kontaktisik ja vastutav uurija ning
sel juhul edastage kontaktandmed.

Kui muud tingimused ei muutunud, ei ole vaja luba muuta.

Heade soovidega

Anu Suviste
Jurist
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
6274140

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST
Tatari 39 | 10134 Tallinn | Eesti
 <https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/>
LinkedIn |  <https://www.youtube.com/@andmekaitse> YouTube
 <https://www.aki.ee/>

From: Merli Kaunissaar - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 3, 2025 11:34 AM
To: info - AKI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Mari Puniste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Projektijuhi vahetus uuringus nimega "Lapse peresisese
väärkohtlemise väljaselgitamine ja selle mõju hindamine lastekaitsetöös ja
last puudutavas tsiviilkohtumenetluses“

Tere

Informeerin, et Sotsiaalministeeriumi tellitavas uuringus nimega "Lapse
peresisese väärkohtlemise väljaselgitamine ja selle mõju hindamine
lastekaitsetöös ja last puudutavas tsiviilkohtumenetluses“ on vahetunud
projektijuht. Sabina Trankmanni asemel on nüüd uuringu projektijuht Mari
Puniste.

Kas projektijuhti vahetusega peame AKI loaga seoses midagi tegema?

Heade soovidega

Merli Kaunissaar
nõunik
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee