Subject: C-17/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 13:11:47 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/77
Kohtuasja number: C-17/24
Vastuse kuupäev: 29.02.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kaubamärgi andmisest keeldumise põhjused; kaubamärgi
registreerimine; kaubamärgi registreerimise taotluse esitamine
pahauskselt; pahausksus; tähis, mis koosneb ainult kujust
Õiguslikud vormid: määrus (EL) 2017/1001; määrus (EÜ) nr 207/2009

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7450

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium