Subject: Teabenõue - elektritoite saamiseks Harju maakond, Rae vald, Kurna küla, Põllukivi (65301:001:3115) reklaamile
From: "Rain Orro" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Urmas Sildnik" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 09:24:07 +0300

Tere

Soovime paigaldada Harju maakond, Rae vald, Kurna küla, Põllukivi
(65301:001:3115) kinnistule teekaitsevööndist välja reklaamikandja.

Taotleja soovib reklaami valgustada ja ainus ökonoomne võimalus
elektritoite saamiseks on kinnistuga piirneva maantee 2
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee või 11 Tallinna ringtee transpordimaadel
asuvast ühest lähimast valgustuspostist elektriühenduse loomine.

Kuidas selle protsessiga edasi jätkata?

Kirjaga kaasas manusena paigaldusloa taotlus, asukohta täpsustav skeem ja
reklaamikandja joonised.

Lugupidamisega

Rain Orro

Ehituse spetsialist

Ehitusamet
Rae Vallavalitsus

Telefon: +37256953243

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.