Subject: AS Loo Elekter võrgutasud
From: KÜ Sinirebase 4 <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 10:58:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie korteriühistu Sinirebase 4 on Loo Elektri võrgus.

Detsembris 2024 oli meie võrgutasu päeval 0,0339 s/kWh ja öösel 0,0188 
s/kWh, siis juunist 2025 on see 0,0504 ja 0,0413. Vahepeal langetasime 
läbilaskevõimet 140 A > 63 A, kuid see ainult kasvatas elektriarvet. 
Võrguteenuse hind on tõusnud poole aasta jooksul vastavalt 49% päeval ja 
120% öösel.
Kas selline hinnatõus on seaduslik?

Teie kodulehelt Loo Elektri võrgutasude taotlusi ma ei leidnud. (Esitatud 
elektri võrgutasude taotlused seisuga 01.09.2025 
<https://www.konkurentsiamet.ee/media/1532/download> | 93.14 KB | pdf)

Lugupidamisega
Sven-Erik Soosaar,
KÜ Sinirebase 4 juhatuse esimees
tel 56646173
[email-masked] <mailto:[email-masked]>