Subject: Kutse Riigikogu sotsiaalkomisjoni istungile T 12.11.24 - Tallinna Haigla kaasfinantseerimise otsuse eelnõu 498 OE arutelu
From: "Helgi Kundla" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info"
Cc: "Silver Pukk", "Moonika Oras"
Date: Thu, 7 Nov 2024 12:34:59 +0200

Tere!

Sotsiaalkomisjon arutab oma 12.11.2024 istungil Eesti Keskerakonna
fraktsiooni esitatud Riigikogu otsuse „Ettepaneku tegemine Vabariigi
Valitsusele eraldada vahendid Tallinna Haigla kaasfinantseerimiseks" (498
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/aba47342-bb02-4a5b-8ab4-2
f1c051924f6/riigikogu-otsus-ettepaneku-tegemine-vabariigi-valitsusele-eral
dada-vahendid-tallinna-haigla-kaasfinantseerimiseks/>  OE) eelnõu.

Sellega seoses ootame Sotsiaalministeeriumi ja Rahandusministeeriumi
esindajaid komisjoni istungile teisipäeval 12.11.2024 kl 14.30.

Osalejatest palume teavitada aadressil
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Helgi Kundla

Nõunik

Riigikogu sotsiaalkomisjon

T: +372 631 6491

Teisipäev, 12. november kell 14.00 (ruum L-353)

1. Vabariigi Valitsuse algatatud riigilõivuseaduse ning narkootiliste ja
psühhotroopsete ainete ning nende lähteainete seaduse muutmise seaduse
(riigilõivud tervise- ja sotsiaalvaldkonnas) (
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/e6a16a48-b880-4834-9b79-a
463c5669069/riigiloivuseaduse-ning-narkootiliste-ja-psuhhotroopsete-ainete
-ning-nende-lahteainete-seaduse-muutmise-seadus-riigiloivud-tervise--ja-so
tsiaalvaldkonnas/> 502 SE) eelnõu teise lugemise ettevalmistamine
(kaasamine)

Kutsutud: Sotsiaalministeeriumi, Siseministeeriumi ja kaasatud
huvigruppide esindajad

2. Eesti Keskerakonna fraktsiooni esitatud Riigikogu otsuse „Ettepaneku
tegemine Vabariigi Valitsusele eraldada vahendid Tallinna Haigla
kaasfinantseerimiseks" (
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/aba47342-bb02-4a5b-8ab4-2
f1c051924f6/riigikogu-otsus-ettepaneku-tegemine-vabariigi-valitsusele-eral
dada-vahendid-tallinna-haigla-kaasfinantseerimiseks/> 498 OE) eelnõu
esimese lugemise ettevalmistamine

Kutsutud: esitaja esindaja, Sotsiaalministeeriumi ja Rahandusministeeriumi
esindajad

3. Eesti Keskerakonna fraktsiooni algatatud töötervishoiu ja tööohutuse
seaduse ning ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse (
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/6f9f7b8b-2079-45e4-b15e-c
6e0673e2a99/tootervishoiu-ja-tooohutuse-seaduse-ning-ravikindlustuse-seadu
se-muutmise-seadus/> 504 SE) eelnõu esimese lugemise ettevalmistamine

Kutsutud: algataja esindaja ja Sotsiaalministeeriumi esindajad

4. Info ja muud küsimused