Subject: Kasutusloa väljastamine kaubandushoone püstitamisel Tallinna mnt 18 kinnistul
From: <[email-masked]>
To: "RANNO AIN" <[email-masked]>, "MIHKEL REINHOLD" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kinnisvaravalduse AS" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 15:32:33 +0300

Tere!

Saadame teile Keila linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Kasutusloa väljastamine kaubandushoone püstitamisel Tallinna mnt 
18 kinnistul, mis on registreeritud 17.09.2025 numbriga 2-2/277.

Kasutusluba nr 2512371/09110 on kantud ehitisregistrisse.

Juhime tähelepanu, et kasutusloale on kantud järgmised kõrvaltingimused:
1. Kasutusluba ei anta riigimaa (lähiaadress T-8 Tallinn-Paldiski; 
29601:005:0057) kinnistule ehitatud jalgtee osale.
2. Näidata Keila Linnavalitsuse esindajale ette fassaadile paigaldatud 
valguslahendused hiljemalt aasta jooksul kasutusloa väljastamisest arvates.

Lugupidamisega
Keila Linnavalitsus

Kontaktinfo
Keila Linnavalitsus
Keskväljak 11, 76608, Keila
Telefon: (+372) 679 0700
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>