Subject: Vs: Taotlus Eesti Ravimiametile
From: "Kairi Laius - RA" <[email-masked]>
To: Anna Löfdahl <[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas - RA <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 12:01:39 +0300

_____

Saatja: Anna Löfdahl <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 01. juuni 2026 10:49
Adressaat: Kairi Laius - RA <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Taotlus Eesti Ravimiametile

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
TAOTLUS EESTI RAVIMIAMETILE
Pöördun Teie poole küsimusega seotud Informatsioonivabaduse Aktiga ning 
küsida, kas oleks võimalik saada ravimite otsuse ootel olevate taotluste 
arvu (nii detsentraliseeritud kui ka tsentraliseeritud 
müügiloaprotseduurid), mis antud hetkel ootavad otsust Eesti Ravimiametis. 
Sarnasel viisil avaldab Euroopa Meditsiiniagentuur tsentraliseeritud 
müügiloaprotseduure, mis on osa ravimitega seotud tehingute läbipaistvuse 
initsiatiivist Euroopas (rohkem infot: Medicines for human use under 
evaluation | European Medicines Agency (EMA) 
<https://www.ema.europa.eu/en/medicines/medicines-human-use-under-evaluation>

Sooviksin küsida, kas alloleva toimeainega on hetkel müügiloataotlusi ootel 
ning mitu müügiloa taotlust hetkel ootab otsust:

*	Semaglutide (ATC: A10BJ06)
*	Ivacaftor (ATC: R07AX02)

Antud päring on seotud ainult ootel olevate müügiloataotlustega ning 
taotluste arvuga. Päring ei hõlma endas lisainformatsiooni.

Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele kui Teil peaks neid 
tekkima.

Vastust ootama jäädes ja ettetänades.

Lugupidamisega,

AnnaLöfdahl

PhD (Med.)

Mobile:  <tel:+45%2031%2014%2016%2074> +45 31 14 16 74

E‑mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Amaliegade 13, 2
​1256 København K
​Denmark

 <https://www.tpr-group.com/> www.tpr-group.com

This mail (including attachments) is confidential and may be legally 
privileged. If you have received it in error please notify the sender by 
returning the e-mail and remove it from your system. Any unauthorized use or 
dissemination of this message in whole or in part is strictly prohibited. 
Please note that e-mails are susceptible to change. TPR-Group shall not be 
liable for unauthorized use of the information contained in this 
communication