Subject: Re: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: Alar Päri <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 14:52:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist

Kinnitame, et nõustume Kinnistusraamatu SLA'ga.

  _____

From: info - RIK <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 1, 2026 09:46
To: Alar Päri <[email-masked]>
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere

Palun saatke ka SLA-ga nõustumise kinnitus vabas vormis vastusena sellele
e-kirjale.

Kinnistusraamatu SLA leiate siit lingilt
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/kr#dokumentatsioon>
Kinnistusraamat - Riigi infosüsteemi haldussüsteem RIHA

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
kliendihaldur
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
      <https://www.rik.ee> www.rik.ee

-----Original Message-----
From: Business Support <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 30, 2026 3:08 PM
To: info - RIK <[email-masked]>
Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele
kr/Kinnistu_Detailandmed_v2 ja kr/Kinnistu_Lihtandmed_v3

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: kr/Kinnistu_Detailandmed_v2.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 12809505/tashis.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

ee-dev

Teenuse kasutamise eesmärk:

Seoses eestkoste sektori arendustega TASHIS keskkonnas on vaja teha
arendus kinnituse liht- ja detailandmed andmekogumitele järgnevate andmete
jaoks:

Kinnistusraamatu päringutega peavad tulema järgmised andmed:

Mitu kinnistut isikul leiti - arvuliselt.

Ja siis iga kinnistu detailandmed:

Kinnistu liik

katastritunnus;

Sihtotstarve;

aadress (kui korter, siis ka korteri number); pindala; reaalomandid;
omandi liik (ainuomand, kaasomand jne); omandi suurus; Koormatised ja
piirangud ( servituudid, kasutusõigused, reaalkoormatised, ostueesõigused,
märked) hüpoteegid (hüpoteegi summa, hüpoteegipidaja, hüpoteegi liik,
järjekoht, märge kehtivuse kohta)

Taotleja kontaktid:

Nimi: ALAR PÄRI

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: +372 58866896

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]