Subject: FW: Krediiditeaberegistri põhimääruse esitamine kooskõlastamiseks
From: "Sofia Kirsimaa" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 16:46:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

OÜ GS Core on tutvunud krediiditeaberegistri põhimääruse eelnõuga. Meie 
hinnangul on eelnõu kooskõlas krediiditeabe jagamise seadusega ning 
täpsustab peamiselt seaduses juba sätestatud krediiditeabe andjate 
kohustusi. Eelnõu ei too krediidiinkassodele kaasa uusi olulisi kohustusi 
võrreldes seadusega. Sisulised märkused eelnõule puuduvad.

Lugupidamisega,

Sofia Kirsimaa

Lugupidamisega/Kind regards

SOFIA KIRSIMAA

Tegevjuht/CEO

+372 5685 8778

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

gscore.ee

From: GS Core Info <[email-masked]>
Sent: Monday, June 22, 2026 12:47 PM
To: Sofia Kirsimaa <[email-masked]>; Jelena Botškarjova 
<[email-masked]>
Subject: FW: Krediiditeaberegistri põhimääruse esitamine kooskõlastamiseks

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 22, 2026 12:14 PM
To: Eesti Krediidiandjate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Pangaliit MTÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; FinanceEstonia 
MTÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Võlanõustajate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Finantsinspektsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Notarite Koda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; B2 Impact OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Heimondo Estonia OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Julianus Inkasso OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; GS Core Info 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Krediiditeaberegistri põhimääruse esitamine kooskõlastamiseks

⚠ TÄHELEPANU: See e-kiri on saadetud välisest allikast. Ärge klõpsake 
linkidel ega avage manuseid, kui te pole kindel, et saatja on teile teada ja 
usaldusväärne.