Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 11:35:56 +0300

Paide Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/12867 
aadressile Järva maakond, Paide linn, Metsa tänav // Mündi haljasala H1 // 
Mündi tänav T2 // Pärnu tn 130 // 132 // 136 // 140 // Pärnu tänav T2 // 
Pärnuvälja tn 1 // 5 // 7 // 9 // 9a // 11 // 22 // 22a // Pärnuvälja tänav 
T2 // Raudtee tn 2 // Ruubassaare haljasala H2 // Ruubassaare tee 13 // 
Staadioni tn 2 // Kirila küla, 15181 Kriilevälja-Kirila-Mündi tee // 5650030 
Kasesalu tee // 5650186 Loodevälja tee // 5650194 Kirila tee // Anneli // 
Kasesalu // Laastu // Loode // Loodevälja // Mardi // Tartumaa // Väätsa 
metskond 114 // Väätsa metskond 436 // Mündi küla, 15181 
Kriilevälja-Kirila-Mündi tee // Eestila // Künkaotsa // Metsapargi // 
Männistu // Niidu // Saare tee // Väätsa metskond 70 // Nurmsi küla, Halja 
// Kitse // Pakre // Siimu // Terase // Väätsa metskond 457 // Väätsa 
metskond 458 // Väätsa metskond 459 // Seinapalu küla, 5650031 Takkamäe tee 
// 5650034 Seinapalu tee // Aru // Arunurme // Heina // Pahose // Põõsastiku 
// Raba // Rabaääre // Seinanurme // Tooma // Türi metskond 96 // Türi 
metskond 102 // Vahi // Veskiaru küla, Mäe // Türi metskond 103 // Veskiaru 
(110kV õhuliin L132A Paide - Koigi) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik pädeva asutuse kooskõlastus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27873692>  (menetlus nr: 
550683), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Paide Linnavalitsus) või menetleja (JANELY BERG) poole.