Subject: FW: Sidevõrkude ehitus
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 14:26:45 +0300

From: Triin Masing <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 13, 2026 9:14 AM
To: Elena Reilent - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sidevõrkude ehitus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Justiits- ja Digiministeerium on oma 29.01.2026 kirjas nr 21-3/26/737-1 
kirjutanud nii:

Tekkis küsimus, et mida selle info kättesaadavuse all silmas on peetud – 
loa- ja teatisemenetlused peaksid toimuma vähemalt kuud kuud enne 
ehitustöödega alustamist ja sideettevõtjad peaksid olema menetlusse 
kaasatud?

Kuidas saab ehitisregistri kaudu vähemalt kaks kuud enne loataotluse 
esitamist info kättesaadavaks teha?

Lisaks on kirjutatud nii:

Millist taotlust siin mõeldud on – ehitusloa taotlust ümberehitamiseks või 
on ehitisregistrisse tekkinud mingi uus taotluse vorm? Esmapilgul midagi 
sellist silma ei jäänud.

Lugupidamisega

Triin Masing

Ehitusosakonna juhataja

GSM  <tel:+372%20526%203894> +372 526 3894

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>