Subject: Tallinna Linnavaraamet, Linnavara omandamine, kasutamine ja käsutamine, Žanna Pronin, Kiri, 20.06.20 ...
From: "Tallinna Linnavaraamet Postipoiss" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 13:43:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Asutus: Tallinna Linnavaraamet
Osakond: Linnavara omandamine, kasutamine ja käsutamine
Saatja: Pronin, Žanna
Dokumendi liik: Kiri
Reg. kpv.: 20.06.2025
Reg. nr.: 2.1-9/377-3
Pealkiri: Riigivara otsustuskorras võõrandamisest (Vääna tn 2a)
Sisu:

Digitaalselt allkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mille 
saate alla laadida veebilehelt https://installer.id.ee/
Digitaalselt allkirjastatud dokumendi avamiseks nutitelefonis laadige palun 
alla RIA tasuta DigiDoc äpp, mille leiate veebilehelt 
https://www.id.ee/artikkel/ria-digidoc-mobiilirakendus/

Для открытия документа с дигитальной подписью необходима ID-программа, 
которую можно скачать в интернете: https://installer.id.ee/?lang=rus
Для открытия в телефоне документа с дигитальной подписью необходимо скачать 
бесплатное мобильное приложение DigiDoc äpp, которое можно скачать в 
интернете:  https://www.id.ee/ru/artikkel/mobilnoe-prilozhenie-ria-digidoc/

Teile on saadetud e-kiri Tallinna Linnavaraameti dokumendihaldussüsteemist 
Postipoiss. Palun ärge saatke kirjale vastust Reply-ga, vaid saatke vastus 
e-posti aadressile [email-masked].