Subject: RE: Haljala-Kukruse vahelise maanteelõigu riigi eriplaneeringu asukoha eelvaliku ja KSH I etapi aruande eelnõude esitamine arvamuse andmiseks
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 08:58:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Mittal Marko
Sent: Thursday, August 6, 2026 8:56 AM
To: 'Kristiine Männik' <[email-masked]>
Subject: RE: Haljala-Kukruse vahelise maanteelõigu riigi eriplaneeringu 
asukoha eelvaliku ja KSH I etapi aruande eelnõude esitamine arvamuse 
andmiseks

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 9, 2026 4:18 PM
To: dl_et_estwin_haldus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Haljala-Kukruse vahelise maanteelõigu riigi eriplaneeringu 
asukoha eelvaliku ja KSH I etapi aruande eelnõude esitamine arvamuse 
andmiseks

● Kristiine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 9, 2026 9:51 AM
To: Planerijad <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; EAIA 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elering <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Gaas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Telia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tele2 <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elisa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
ELASA üldaadress <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; S.S 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Liikuvusagentuur <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Taristuehitus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Autoettevõtete Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Raudtee 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Erametsaliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; RMK 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Haljala-Kukruse vahelise maanteelõigu riigi eriplaneeringu asukoha 
eelvaliku ja KSH I etapi aruande eelnõude esitamine arvamuse andmiseks

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Haljala-Kukruse vahelise maanteelõigu riigi eriplaneeringu asukoha 
eelvaliku ja KSH I etapi aruande eelnõude esitamine arvamuse andmiseks

Registreerimise kuupäev: 08.07.2026

Registreerimise number: 13-3/2395-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee