Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 10:41:30 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/15066 aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, Markuse 
(Üksikelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.4. Kinnistu loodeosa jääb riigitee, 11343 
Kanama tee kaitsevööndisse (30 m äärmise sõiduraja välimisest servast). 6.4. 
Juurdepääs kinnistule riigiteelt, 11343 Kanama teelt (71801:003:0136) üle 
kohaliku, 11343 Kanama tee L14 (71901:001:0900) kergliiklustee, 
kooskõlastada Transpordiametiga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27558692>  (menetlus nr: 
512689), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.