Subject: FW: Kangru liiklussõlme ehitustööd
From: "Viljar Karuoja" <[email-masked]>
To: "Taavi Tiirats" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 15:26:55 +0300

Tere,

Saadan põhimõttelise ühistranspordikeskuse kooskõlastuse võimaliku 
bussiliikluse ümbersuunamise kohta. Me siis arvestame võimaliku sulgemise 
korral selle ümbersuunamise maksumusega. Vastan neile ise ja lisan Sinu ka 
koopiasse.

Rammudden siis ehk saab ka suhelda nendega, et kuidas nende nõudmine „Põdra 
peatus“ jalakäijale ohutumaks muuta. Ehk mingi ülekäigukoha märgid vms?

Arvestame siis sulgemise perioodiks 15.06.2026 – 17.07.2026. Kui võimalik ja 
valmis avame varem.

Tervitustega,

Viljar Karuoja | Objektijuht | AS TREV-2 GRUPP | Mäealuse tn 2/4, Tallinn, 
Harju maakond, 12618, Eesti |  <http://www.trev2.ee/> http://www.trev2.ee/ |

Mobiil +372 5306 4435 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] |

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Rainer Otstavel <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 5, 2026 9:38 AM
To: Viljar Karuoja <[email-masked]>
Cc: Georg Käesel <[email-masked]>; Priit Jalakas 
<[email-masked]>
Subject: RE: Kangru liiklussõlme ehitustööd

Tere

15.06.2026 – 17.07.2026 oleks ümbersuunamise maksumus praeguste tariifide 
põhjal 2656 eur + km. Tariif on aga kvartaalselt muutuv ja seega tegelik 
summa ei ole päris sama.

Praegu on plaanis 21-22.nädalatel suvised sõiduplaanid avalikustada ning 
oleks hea kui 18.05.2026 seisuga oleks meil teada sulgemise toimumise 
ajakava ja kinnitus ümbersõiduga kaasnevate kulude tasumiseks.

Lugupidamisega

Rainer Otstavel
Liiniplaneerija

6406792

IIL.ee

MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus

Meistri 14, Tallinn

From: Viljar Karuoja <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 4, 2026 3:12 PM
To: Rainer Otstavel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Georg Käesel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Priit Jalakas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kangru liiklussõlme ehitustööd

Tere,

Võimalik sulgemine 15.06.2026 kõlab ka paremini, kui üldse mitte.

Mida meie jaoks tähendab ja kui suur see liinikilomeetrite tasu olema saab?

Suletava lõigu hiliseim avamine oleks (pärast joonte ja piirete paigaldust) 
17.07.2026, varaseim, kui asfalt maas oleks 03.07.2026. Pigem võimalusel 
võtaks arvesse selle 17.07.26.

Tervitustega,

Viljar Karuoja | Objektijuht | AS TREV-2 GRUPP | Mäealuse tn 2/4, Tallinn, 
Harju maakond, 12618, Eesti | http://www.trev2.ee/ |

Mobiil +372 5306 4435 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  |

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Rainer Otstavel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 29, 2026 12:37 PM
To: Viljar Karuoja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Cc: Georg Käesel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kangru liiklussõlme ehitustööd

Tere

Ka eelmistel aastatel Kangru liiklussõlme ehitusel oli alternatiivina 
kaalumisel Kasteheina - Kullerkupu tänavate variant kuid sai selgeks, et 
need tänavad ei ole parimad bussiliiklusele. Kiili suunal on 116 liinidel 
tulemas suviste sõiduplaanidega muudatused alates 15.06.2026 ning see oleks 
ka kuupäevaks mida eelistame võimaliku sulgemise alguseks kuna ka koolid on 
selleks ajaks läbi.

Sulgemise ajaks oleks alternatiivne liikumistee variant selline, et Mareti 
ja Kangru peatused jäävad mõlemas suunas ära, bussid teevad mõlemal suunal 
Põdra tee ringristmikul tagasipöörde ja piirkonda jääks teenindama praegune 
Põdra tee 22037-1 peatus mõlemal sõidusuunal. Siinkohal tuleks võimalusel 
arvestada ohutu teeületuse võimaluste tagamisega ja/või teisele poole teed 
ajutise peatuse rajamist vähendamaks jalakäijate teeületusi.

Palun arvestada ümbersõidu tõttu liinidele lisanduvate liinikilomeetrite 
eest tasumisega ja ära jäävatesse peatustesse infomaterjalide 
paigaldamisega. Materjalid anname ühistranspordikeskuse poolt. Palun 
tagasisidet kas sellisena ümbersuunamine oleks tehtav (või tekib paremaid 
mõtteid) ja milline oleks 15.06 alguse puhul suletava lõigu avamise kuupäev.

Lugupidamisega

Rainer Otstavel
Liiniplaneerija

6406792

IIL.ee

MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus

Meistri 14, Tallinn

From: Viljar Karuoja < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 28, 2026 4:21 PM
To:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]; Riina Tamm < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Cc: Georg Käesel < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kangru liiklussõlme ehitustööd

Tere,

Seoses Kangru liiklussõlme ehitustöödega (aluse ehitus ja asfalteerimine), 
sooviksime võimalusel teelõigu sulgeda, kui on võimalus KANGRU bussipeatuse 
bussiliiklus ümber suunata, perioodil 18.05.2026 – 10.07.2026.

Kas on võimalus korraldada bussiliiklus mööda Kasteheina ja Kullerkupu 
tänavat mööda või mõni muu võimalus? Kangru peatuse nr 22034-1, saame 
ajutiselt tuua ka Kangru teel ennem Kullerkupu ristmikku.

Kui Teiega koostöös leiaksime lahenduse ajutiseks bussiliikluse sulgemiseks 
või ümbersuunamiseks, siis kooskõlastame juba sulgemise ja muud kokkulepped 
Transpordiameti jm vastavate asutustega.

Kui ümbersuunamine antud perioodil ei ole kuidagi võimalik, siis teise 
alternatiivina võib mõelda võimalusel lühemat perioodi, alates 
koolivaheajast?

Jään häid mõtteid ootama! 😊

Lisan skeemi tööalast.

Tervitustega,

Viljar Karuoja | Objektijuht | AS TREV-2 GRUPP | Mäealuse tn 2/4, Tallinn, 
Harju maakond, 12618, Eesti |  <http://www.trev2.ee/> http://www.trev2.ee/ |

Mobiil +372 5306 4435 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] |

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!