Subject: Paljassaare tee 18, 20, 24, 24a, 26a, 28, 28c, 28e, 30, 30a, 30b, 30c, 32, 32b, 32c, 32d kinnistute ja lähiala detailplaneering avalik väljapanek
From: Jõnn Sooniste <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Apr 2026 21:16:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Põhja-Tallinna Valitsus ANNAB TEADA!

Üldplaneeringut muutev Paljassaare tee 18, 20, 24, 24a, 26a, 28, 28c, 28e,
30, 30a, 30b, 30c, 32, 32b, 32c, 32d kinnistute ja lähiala
detailplaneering avalik väljapanek

Põhja-Tallinna Valitsus ning Tallinna Linnaplaneerimise Amet (edaspidi
amet) avalikustavad Tallinna Linnavolikogu 19.03.2026 nr 36 otsusega
vastuvõetud üldplaneeringut muutev … Paljassaare tee 18, 20, 24, 24a, 26a,
28, 28c, 28e, 30, 30a, 30b, 30c, 32, 32b, 32c, 32d kinnistute ja lähiala
detailplaneering (edaspidi DP) ajavahemikus 04.05.-02.06.2026.

DP-ga on võimalik tutvuda tööpäeviti Põhja-Tallinna Linnaosa Valitsuse
infosaalis aadressil Kari tn 13 ning Tallinna planeeringute registri
veebiaadressil  <https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP029910>
https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP029910 DP nr DP029910.

DP asukoht: Paljassaare tee 18, 20, 24, 24a, 26a, 28, 28c, 28e, 30, 30a,
30b, 30c, 32, 32b, 32c, 32d kinnistute ja lähiala maa-ala (29,15 ha) asub
Põhja-Tallinna linnaosas Paljassaare poolsaarel Paljassaare tee ning
Paljassaare sadama akvatooriumi vahelisel maa-alal.

DP lühitutvustus: DP koostamise eesmärgiks on Põhja-Tallinnas asuvate
tootmismaa sihtotstarbega Paljassaare tee 18, 22, 24, 24a, 24b, 26c, 28c,
28e, 28d, 30a, 30b, 30c, 32, 32b, 32c kinnistute, ärimaa sihtotstarbega
Paljassaare tee 20, 20a, 26a kinnistute ja transpordimaa sihtotstarbega
Paljassaare tee 26b, 32d, 32e, T12 kinnistute ümberkruntimine 42-ks
krundiks millest: 2 elamumaa krunti; 1 ühiskondlike ehitiste maa krunt; 1
tootmismaa krunt; 13 transpordimaa krunti; 4 ärimaa krunti; 15 äri- ja
elamumaa krunti; 1 äri- ja /või ühiskondlike ehitiste maa krunt; 3
üldkasutatava maa krunti; 2 transpordimaa ja/või ärimaa ja/või tootmismaa
krunti. Ehitusõigus määratakse 23-le hoonestatud krundile kuni 61 hoone
püstitamiseks: viiele krundile kuni 12-korruseliste äri- ja eluhoonete,
kaheksale krundile 8-korruseliste äri ning äri- ja eluhoonete, ühele
krundile kuni 7-korruselise äri- ja eluhoone, kahele krundile kuni
6-korruseliste äri- ja eluhoonete, viiele krundile kuni 5-korruseliste
äri-, elu-, ühiskondliku- või ärihoonete, kahele krundile kuni
3-korruselise ühiskondliku- ja ärihoone rajamiseks. Lisaks on
detailplaneeringus määratud üldised maakasutustingimused ja antud
heakorrastuse, haljastuse, juurdepääsude, parkimise ning tehnovõrkudega
varustamise põhimõtteline lahendus.

DP oluline teave: Detailplaneeringuga tehakse ettepanek muuta kehtivas
Paljassaare ja Russalka vahelise rannaala üldplaneeringus ettenähtud
maakasutuse juhtotstarve kauba- ja tootmissadama maast elamu- ja
ärihoonete maaks (juhtfunktsioonid äri-, elamu-, sotsiaal- ja
transpordimaa), kallasraja asukohta ja sadama kasutuse funktsiooni (jahi-
ja reisisadam).

Avalikule väljapanekule järgneb avalik arutelu 09.07.2026 17:00
Põhja-Tallinna Valitsuse 3. korruse saalis, Kari tn 13.

Palume korteriühistu juhatusel edastada teade kõikidele korteriomanikele.
Ühtlasi palume kinnitada e-kirja kättesaamist (välja arvatud eraõiguslikud
juriidilised isikud).

Lugupidamisega

Jõnn Sooniste

arhitekt

Põhja-Tallinna Valitsus

Kari tn 13, 10311 Tallinn

645 7003