Subject: FW: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 13:39:05 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/21545-8

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kristjan Toro <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 7, 2025 1:35 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk

Tere

Edastan korrigeeritud projekti kooskõlastamiseks.

<https://itkinsener-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/kristjan_toro_itk-ib_
ee/EuxMeN6iFC5ClF_AT-6iJ8ABt7kbeUusLJdsA1x6QljYGA?e=bFc3N0>  23028 -
Sideprojekt

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 3, 2025 4:43 PM
To: Kristjan Toro <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk

Tere

Olen materjalid üle vaadanud ning toon välja leitud puudused.

*	Katete taastamise joonis ei ole kooskõlas projekti asendiplaaniga.
Palume kontrollida ja koostada katete taastamise joonis vastavalt
asendiplaanile. Suured erinevused trassi paiknemisel on riigitee nr 11245
Kiisa-Kohila tee ääres kajastatud lahenduses.

Näide kaabli paiknemisest, ilmselt vana versioon ja jäänud korrigeerimata.

*	Palume täpsustada, et kas antud sideprojekt on kooskõlas
Elektrilevi elektrikaablite projektiga?

Asendiplaanil kohati kontuurid kattuvad ning samuti paikneb sidekaev
elektrikaablite asukohas.

*	Bussipeatuse asukohas rajada sidekaabel min 2,5m sügavusele
kajastada vastavalt asendiplaanil nn noolega kastis.

*	Antud asukohas kaeviku paiknemine ei ole endiselt sobiv, kaevik
paikneb liiga lähedal TRAM maaüksusel olevatele katetele. Hetkel paikneb
kaevik jalgvärava ees.

Palume nihutada kaevik eemale katetest ja kajastada nõlva taastamise osa.

*	Antud asukohas ei ole vist proportsioonid õiged, kas kaeviku
kaugus kattest on 1,15m?

Läbilõikel kajastada kaeviku sügavus.

Palume esitada õigetes mõõtudes. Lisaks palume antud osas kajastada ka
viide asendiplaanile antud kaeviku taastamise osas.

Kajastada läbilõike viide asendiplaanil ja läbilõikel nt A-A vms.

*	Palume lisada mahasõitude asukohtadesse veel nn min sügavuse 1,5m
tähiseid.

*	Asendiplaanil kajastada riigiteede kaitsevööndite piirid.

*	IKÕ plaanid

Materjalide hulgast ei tuvastanud IKÕ plaane kinnistute Kiisa-Kohila
kergtee L2 ja Kiisa-Kohila kergtee L1 osas. Palume esitada.

*	Palume eemaldada vastav tulp IKÕ plaanidelt ning lisada POS 1
tähis, IKÕ plaanid 23028_TP_EL-6-01_Serv_31701_001_0942.pdf

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kristjan Toro <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 2, 2025 3:39 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk

Tere

Tõesti jäi kahe-silma vahele.

Puuduolevad failid lisasin uue konteineriga siia:

<https://itkinsener-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/kristjan_toro_itk-ib_
ee/EuxMeN6iFC5ClF_AT-6iJ8ABt7kbeUusLJdsA1x6QljYGA?e=wZ6vcr>  23028 -
Sideprojekt

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, October 2, 2025 3:33 PM
To: Kristjan Toro < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk

Tere

Kahjuks ei tuvastanud materjalide hulgast ristmeväljajooniseid.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kristjan Toro < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 23, 2025 2:22 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk

Tere

Vajalikud muudatused on projekti sisse viidud.

Saadan projekti uuesti kooskõlastamisele.

Projekt:
<https://itkinsener-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/kristjan_toro_itk-ib_
ee/EuxMeN6iFC5ClF_AT-6iJ8ABt7kbeUusLJdsA1x6QljYGA?e=vYc3mr>  23028 -
Sideprojekt

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, September 18, 2025 3:32 PM
To: Kristjan Toro < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 23028 - Aespa aleviku sidevõrk

Teie 21.08.2025

Meie 18.09.2025 nr 7.1-2/24/21545-6

Kristjan Toro

ITK Inseneribüroo OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

21.08.2025 esitasite taotluse kooskõlastada sideprojekt „Kohila sidetrass,
Aespa alevik, Kohila vald ja Roobuka küla, Saku vald“, projekteerija ITK
Inseneribüroo OÜ, töö nr 23028 (edaspidi Projekt).

Tehnovõrk on projekteeritud riigitee nr 11240 Tõdva-Hageri tee km
7,97-9,59 ja riigitee nr 11245 Kiisa-Kohila tee km 0,32-1,13 teemaale ja
kaitsevööndisse.

Tutvunud esitatud materjalidega, märgime, et projektis esinevad puudused
ning arvestatud ei ole Transpordiameti varasemate märkustega ning me ei
pea võimalikuks esitatud Projekti kooskõlastada.

Palume projekti materjale korrigeerida vastavalt juurde lisatud
tähelepanekutele (Tähelepanekud 18.09.2025).

Juhime tähelepanu, et käesolevas kirjas esitatud tähelepanekute loetelu ei
ole lõplik ning materjalide esitamisel võib märkuseid ning asjaolusid
lisanduda.

Korrigeeritud materjalid palume esitada kooskõlastamiseks, kas minu
e-mailile või aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611