Subject: RE: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)
From: "Eesti Kinnisvarafirmade Liit" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 15:36:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Eesti Kinnisvarafirmade Liit (EKFL) tänab Justiits- ja Digiministeeriumit 
võimaluse eest kaasa rääkida võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise 
seaduse (üüriõigus) eelnõu väljatöötamisel.

Saadan manuses EKFL arvamused.

Lugupidamisega

Tõnis Rüütel

Tegevdirektor

Eesti Kinnisvarafirmade Liit/ Association of Real Estate Companies of 
Estonia

Järvevana tee 9, Tallinn

Tel: +372 641 1516

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.ekfl.ee <http://www.ekfl.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 30, 2026 17:15
To: Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli 
Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikooli õiguse 
instituut <[email-masked]>; Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus 
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; Eesti Omanike 
Keskliit <[email-masked]>; Eesti Kinnisvarafirmade Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked]>; Notarite Koda 
<[email-masked]>; Harju Maakohus <[email-masked]>; Viru Maakohus 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus <[email-masked]>; Pärnu Maakohus 
<[email-masked]>; Tallinna Halduskohus <[email-masked]>; Tartu Halduskohus 
<[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>; Tartu 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Lumi Capital OÜ <[email-masked]>; Domus 
Kinnisvara OÜ <[email-masked]>; Rendin OÜ <[email-masked]>
Subject: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 21.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)

Registreerimise kuupäev: 30.06.2026

Registreerimise number: 8-1/5036-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee