Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 10:10:11 +0300

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: 
DM-124298-59 Eametsa liivakarjääri keskkonnaloa nr KL-519417 andmine.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/181276-a86a6db931d9d6082779636e203238e237090dd608ebd8b4b4bfd34714205aa9>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .