Subject: Teabenõue
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 13:18:16 +0300

Tere

Teie poolt Hiiumaa vallavalitsusele 13.09.20204.a  saadetud kirjas (Teie 
dokumendiregistris viit 7.1-2/24/15874-1) 
https://adr.rik.ee/transpordiamet/dokument/16040519 viitate et 
Transpordiamet on kooskõlastanud ehitusloa ning selle juurde kuuluva 
projekti ning et Transpordiameti kooskõlastatud ehitusloa ja selle juurde 
kuuluva projekti järgi on kohustus rajada kardiraja äärde CIK-FIA nõuetele 
vastav piirdeaed (h=2m).

Seoses eeltooduga palun koopiat Teie poolt väljastatud kooskõlastusest ning 
ehitusloale lisatud projektist mille järgi oli kohustus rajada kardiraja 
äärde CIK-FIA nõuetele vastav piirdeaed (h=2m) ning juhul kui 
eelpoolnimetatud dokumendid seda ei ei sisalda ka koopia CIK-FIA 
asjakohaseid nõudeid kirjeldavast dokumendist.

Vastus saata e. postiga aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kontakttelefon 56496482

Parimate soovidega

Tõnu Kaptein

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.