Subject: IP9116-E3 kooskõlastamine
From: "Maaten, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 14:49:21 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti IP9116-E3 Kilingi-Nõmme - Asuja fiidri
rekonstrueerimine III etapp (224-271) Majaka küla Häädemeeste vald Pärnu
maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.