Subject: C-534/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 20:54:43 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/427
Kohtuasja number: C-534/25
Vastuse kuup�ev: 07.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: autori�iguse rikkumine; digiteenus; elektrooniline kaubandus; 
fonogrammi �ldsusele edastamine; info�hiskonna teenused
�iguslikud vormid: direktiiv 2000/31/E�; direktiiv 2001/29/E�; m��rus (EL) 
2022/2065

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8368

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium