Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 7 Jun 2025 17:42:15 +0300

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/11696 aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Kärpla küla, 20249 
Lellapere-Kokuta tee // Lellapere küla, Karu // Kehtna alajaam // Kitsepõllu 
// Kodu // Laudapõllu // Leenipõllu // Suure-Värava // Tuka // Vahastu 
metskond 291 // Vana-Põlma // Ööbiksalu // Rapla vald, Põlma küla, 
Männinurga (110kV õhuliin Rapla - Kehtna L025) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 20249 Lellapere-Kokuta tee

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27407800>  (menetlus nr: 
492142), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.